سنجش و ارزیابی
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی

علی محمدی درآباد؛ غلامرضا عباسیان؛ بهرام مولایی؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی

دوره 10، شماره 1 ، تیر 1400، ، صفحه 1-36

https://doi.org/10.22054/ilt.2021.52989.507

چکیده
  به موازات تعدد اهداف پیش روی از ارزیابی ، ارزیابی عملکرد کلاس درس اهمیت پیدا کرده است. از نظر بسیاری ، بحث اصلی که انگیزه این مطالعه بود ، در نظر گرفتن استخراج مبتنی بر زبان اول به عنوان معیار معتبر ارزیابی عملکرد زبان دوم است. به منظور روشن ساختن این موضوع از طریق آزمون تجربی، این تحقیق آمیخته توصیفی متوالی ، 87 زبان آموز ایرانی که انگلیسی ...  بیشتر